Tuesday, June 4, 2013

Tindakan ketika marah.

Posted by Unknown at 10:28 AM
Kalau semasa marah tu kita berdiri, maka duduklah.
Kalau semasa marah tu kita duduk, maka berbaringlah.
Orang yang paling kuat adalah orang yang mampu mengawal kemarahannya. 

Betul, marah itu syaitan. Syaitan dijadikan dari api, maka hapuskanlah ia dengan air wudhu. In shaa Allah. Bila saya kena marah, saya selalu menangis tepi tingkap. Tengok jalan raya. Tengok kereta. Dan confirm tertidur. Saya pasti tidur selepas menangis. Dari kecik sampai besar. Saya jarang melawan, melainkan saya di pihak yang betul, saya akan pertahankan kebenaran. Haha, dan bila saya sedih, saya akan peluk Rina (bear) saya, saya cakap ngan dia.. "Jom kita lari jauh jauh" jauhlah sangat. Dalam bilik je pun. Haha. Anda bagaimana?

0 comments:

Post a Comment

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea