Wednesday, June 5, 2013

Ayah.

Posted by Unknown at 9:20 AM
Nur Diana bt Mohamed Noor. Tengok tu, ayah saya nama En Mohamed Noor. Kawan saya ramai tak kenal dia. Hanya tengok gambar je. Ayah saya tak pernah pergi apa apa majlis kat sekolah saya dari tadika hingga Majlis Anugerah SPM. Ibu mesti pergi sorang2. Haha, apalah papa nih. I dont know what is in his mind, tapi saya pun memang tak take it serious. Bagi saya majlis hanyalah majlis. Itu pada saya. Sebab some people kalau boleh nak bawak tok nenek semua sekali. Bergambar sakan. Tak apalah, tak salah pun meraikan kejayaan kita kan. Tapi saya tak, saya hadir hanya untuk ambil syarat sahaja. Saya benci majlis formal dan protokol, sangat benci. I love my dad. Dia dan pendiriannya, sentiasa teguh seteguh KLCC. Salute! :)

0 comments:

Post a Comment

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea