Tuesday, June 4, 2013

Sogo, kl :)

Posted by Unknown at 9:49 AM
Meet my BFF, SOGO :) haha. Nilah jadinya kalau rumah dekat dengan mall. 2 kali sehari berulang ke sana. Cewah. Over. Saya bukan salah seorang staf Sogo mahupun promoter dia. Cuma pemegang member card je. Tapi saya memang nak promote Sogo ni. Memang best shopping kat sini. Kalau youngsters yang nak lepak lepak, tengok movie tu, better mid valley atau time square atau pavillion. Eh, pahal tiba2 cerita pasal sogo ni...? Apalah. Sebenarnya saya nak beli satu beg dari Bonia Exclusive di Sogo ni. Selalunya Bonia ada 10% discount. Tapi disebabkan beg ni new arrival dan dipakai pulak kat patung, harga dia sampai RM700. Aduhh, saya ni bukan anak orang kaya, mana mampu, mungkin bagi sesetengah orang 700 tu macam 70 je, tapi untuk saya 700 untuk clutch sangatla mahal :( tapi saya beli jugak! Hahahaha! Bila nafsu menguasai diri. Ayahku menjadi mangsa. Sorry pa, but you have too. Thanks for the purse. 

0 comments:

Post a Comment

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea