Tuesday, June 4, 2013

Taylor's Lakeside College

Posted by Unknown at 10:16 AM
Siapa kata ada yang mustahil dalam dunia ni? Dengan kuasa Allah, sekejap je. Kun fayakun, maka jadilah. Subhanallah, hebatnya kuasa Allah. Nak jadi cerita, Program Khas Mara hari tu, saya minta medic Jordan tapi tak dapat. Frust menonggeng! Tulah orang kata, jangan letak harapan, nanti kecewa. Memang kecewa! So saya bayar sendiri untuk ke mesir melalui agensi Medicmesir. Eh, ayah yang bayar. Saya mana ada sesen pun. And then, saya dapat asasi Sains kat uitm. Saya bayar yuran. Sebab mesir pergi bulan 9, so daripada wasting time, baik masuk uitm kejap. Nanti bulan 9 chow la. Tapi sebenarnya takut jugak nak ke mesir seorang diri nih. Maklumlah, pan Arab ngan mak Arab kan besar besar. sekali dia terpijak saya kat tengah padang pasir tu siapa la nak nolongnya. ayat hoperbola -.- Tiba tiba!!! Taylors call saya, dia kata Mara taja saya ke Taylors. Dia nak pengesahan. I couldnt believe what i heard on the phone jadi saya cek balik keputusan Program Khas Mara tu, nama saya ada. Taylor's. Program perubatan. Aikkk. Haritu cek tak dapat, Dhiyauddin cek saya punya pun memang betul tak dapat. Tiba tiba ada pulak. Oh ya, selama ni saya selalu berdoa agar Allah permudahkan urusan saya mencapai cita cita saya. Seee, Allah Maha Mendengar kan? Alhamdulillah, terima kasih Allah.

0 comments:

Post a Comment

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea