Friday, November 18, 2011

Posted by Unknown at 8:09 AM


Who says you can't pass the test,
Who says you can't be the best,
Who says..
Won't you tell me who says that.

Aku dan Ezwin :)
Jangan sedih tau. Yang dah lepas biarkan lepas eh. Aku faham perasaan kau. Tak semua yang kita nak kita akan dapatkan. InsyaAllah ada rex=zeki kau nanti. Jangan nak rasa down or alienated sangat. Aku sentiasa sokong kau. Aku tahu kau boleh buat yang terbaik. Aku rasa jugak apa yang rasa. Perit jugak nak kejar kejayaan yang orang lain dapat sebab kalau tak oranga akan cakap "Eh, kakak boleh dapat kenapa adik dia tak boleh??". Biasalah manusia, tahu cakap je yang menanggunggnya kita an. Jangan give ug, pekakkan je telinga kau. Just go on with your own life. Baru UPSR, jalan kau panjang lagi. Then, amik peluang to prove that you can do it. I believe in you, then you must believe in yourself. So, goodluck dalam hidup kau. Ingat, aku sentiasa sokong kau. Ya, sentiasa...

0 comments:

Post a Comment

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea