Sunday, November 20, 2011

when i'm turning sixteen :)

Posted by Unknown at 10:11 PM

You want some? hehe:)
221111
Hari ni, aku dah genap jadi sixteen, hhee lambat sikit dari orang lain kan. Takpe, biar lambat asal selamat. Mana nak tengok sikit muka budak 16 tahun ni.
Apa ni? syok sendiri? haha, suka hatilah.. Ni blog saya. TAK SUKA JANGAN BACA.
So guys, when i'm turning sixteen.. of course la dah tua. Tua-tua bangka cam saya ni tak boleh nak main-main dah. Kena ingat mati pulak dah, eh asal gelak? Saya serious ni.Dengan ini, saya Nur Diana bt Mohamed Noor berazam untuk :

  • Meningkatkan ibadah kepada Allah
  • Berubah menjadi insan yang lebih matang dalam hidup
  • Mengutamakan pelajaran 
  • Membahagiakan orang di sekeliling saya
Saya sedar, saya bukanlah orang yang perfect untuk puaskan hati semua orang. Jadi, saya nak minta maaf kat semua orang yang saya pernah lukai. Terutamanya, awak. Ya, awaklah..siapa lagi. Sorry tau.

Saya harap awak doakan kejayaan saya dunia dan akhirat. Amin.. Saya taknak jadi orang yang tak bersyukur, orang yang dimurkai. Jadi doakanlah saya. Okay, senarai wish birthday kena tunggu pukul 12 malam ni. Nanti saya masukkan dalam post ni ye, tunggu tau.

Mana tahu awak jadi orang pertama yang wish birthday saya. Sesiapa yang pertama pun saya tak kisah.. asalkan  ikhlas. Tapi, jauh dalam hati saya..Saya harap awak yang pertama.

p/s awak, saya taktahu lah awak ingat ke tak birthday saya malam ni. Okey, mengada. sorry.
Ni lagi sesuai kot. Eh, saya tak pernah couple okay. TAK PERNAH!

Apa-apa je laa, saya dah start merepek ni. Fokus kat tajuk kita balik. Birthday.. birthday ni bukan apa-apa sangat pun. Tak perlu nak sambut besar2, just nak ingatkan kita yang umur kita semakin meningkat. Cukuplah  kita dan orang2 yang penting dalam hidup kita ingat tarikh tu. Thanks tau sesiapa yang dah register tarikh ni dalam otak dia sebagai birthday saya. Sayang korang <3 Hadiah? Awak semua dah jadi kawan saya, teman seperjuangan saya, petunjuk saya..dah cukup besar hadiah tu. Saya tak perlukan apa2 lagi. Saya bukan nak mengayat laa, saya jujur ni.Ni untuk awak semua ..
Girl tu bukan saya la for sure.

Hmm, macam dah tak ada apa2 lagi nak cakap.. So, lain kali kita jumpa lagi tau. Tata:)

0 comments:

Post a Comment

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea