Saturday, November 19, 2011

HASNI FAHMI HASHIM~

Posted by Unknown at 4:15 AM
Auni, adik kesayangan Hasni.
Tuan punya badan punya nama tajuk post nih.

Huh?? Amacam? Terpikat tak ngan gambar mamat seorang ni. He's good in aerobic tau.. Macam jelly :p
Siapa nak kenal dia, ni number dia 017-212**** .Entry kali ni nak cerita pasal homeroom + classmate + rumah sukan aku ni. Dia yang paksa aku tulis, dengki ngan Kimin lah tu. Kita tak baik hampakan orang, nanti Allah hampakan kita *Ustaz Azizul. Hasni happy tak?Puashati? Emm, Hasni ni Presiden Young Chemist and aku sangat sure dia sayang gila young chemist under dia. Betul kan Hasni? Oopss, okay rahsia kita. Aku suka panggil dia Mak Umi, sebab hari tu dia berlakon jadi isteri Tuk Wali. Tuk Wali (Kimin) panggil dia 'sayang' time lakonan tu. Grrr....*risau. Hasni ni handsome and abang yang penyayang. Dia ada adik yang sangat comel, Auni nama dia. Dia LDP(Biro tugas-tugas khas) tapi tak adalah berdisiplin sangat pun. Balik akhir tahun pun tak hantar kad outing. Haha, dia penghibur dalam kelas kitaorang selain Dion. Tapi lately ni dia macam diam sikit, tak sihat maybe. Kau okey tak Hasni? Budak perempuan pun perasan kau dah tak selalu buat perangai sotong kau dalam kelas. Sincerely, kitaorang rindu nak tengok celoteh kau*kitaorang eh, bukan aku sorang. Dulu, percaya tak dia ada crush on teacher kitaorang. Yelah, teacher mana lagi..yang hot tu. Tapi, dia baru je bertunang.. Tak apa Hasni, cinta tak semestinya memiliki kan.. Nasib baik Hasni dah ada penganti, kalau tak meroyan jugak budak nih. Huh, lagi satu dia ni adik Jamal Abdillah. Suara diorang sumpah sebiji gila. Trauma jugak lah aku dengar dia nyanyi dalam kelas. Tak tahulah apa rupanya kalau dah diaorang jamming dalam blok D tu. Dia kata dia nak guna suara tu untuk pancing junior tahun depan. Semoga berjaya. Nanti kalau dah dapat awek hot jangan lupa kitaorang pulak tau. Kalau nak cerita pasal Hasni memang tak cukup dakwat aku. Conclusion daripada experiment aku kenal dia, dia memang BEST,FUNNY,SPORTING and CUTE. Thanks Hasni jadi homerome and classmate yang baik. sayang kau, sebagai KAWAN even aku selau kantoi ngan kau. Sedikit wish untuk kau before aku end coretan ni, goodluck SPM next year. Kekalkan ke'macho'an and ke'lelaki'an, jangan nak jadi Mak Umi sangatlah:p Apa-apa pun, semoga kau berjaya dalam hidup dunia dan akhirat.
p/s: Hasni,aku tulis maybe sebab kau suruh tapi aku ikhlas. No biggie;)

1 comment:

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea