Friday, November 18, 2011

Kisah di Tangkak ==

Posted by Unknown at 5:46 PM
Beloved Zamrud 2 <3
Assalamualaikum, hari ni aku nak cerita pengalaman pahit aku. Korang nak dengar tak? Taknak sudah :p
Cani cerita dia, bulan Ramadhan dulu Zamrud 2(beloved homeroom)  pergi berbuka puasa kat Pizza Hut Tangkak, Johor. Mummy tak join kitaorang pun sebab dia macam tak sihat, dia just datang untuk berbuka puasa. Ktaorang pun makan lah berjemaah kat Pizza Hut tu. Habis je berbuka, mummy blah and dia suruh kitaorang gi solat Maghrib kat masjid yang berdekatan jalan kaki. Gulp, jalan kaki? Gelap tu, mummy jangan buat lawak.Rilexlaa, kita ada 6 hero yang gagah perkasa*credited to Dion. Kitaorang pun meredah malam, sampai je kat sana diaorang pun solat lah. Aku ngan Syikin jaga beg kat luar*hal perempuan. Masjid tu pelik sebab dia sangat gelap and tak ada orang. Alih-alih ada sekumpulan budak lelaki datang kat kitaorang and kerumun kitaorang. Eeeee, aku ngan Syikin cuak gila kot, diaorang dah la pegang rokok. Dia minta number tapi kitaorang tak kasi. Pastu diaorang mengamuk, mencarut-carut kat kitaorang. Paling tak tahan dia hembus asap rokok atas muka kitaorang. Diorang macam kecik tapi ganas(samseng kampung). Habis je budak perempuan solat, kitaorang jalan ramai-ramai nak keluar. Seriously, jalan gila gelap. Budak-budak tu ikut kitaorang siap pegang kayu lagi tapi kayu bendera je la. Time tu, aku cuma harap budak lelaki je untuk protect, tapi tak boleh harap betul, diaorang  tunggu kitaorang kat luar masjid. Sampai kat luar, aku dah okey tapi terMENANGIS pulak. Tak ada orang perasan pun, Hasni je kot. Haaii, sejak bila aku cengeng ni. Itulah cerita ni, aku tak kasitahu mak aku sebab kalau tak habislah dia dah tak kasi aku keluar lagi dah. so, siapa yang baca ni, ssshhhh rahsia tau.
.

0 comments:

Post a Comment

 

I Belong To Allah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea